Tuesday 18 October 2011

iloveyouone sayang :)

      heyy korang , lame takk update blog , rendu lahh , nakk cite dekad siniy . aniyway hari niey myra nak update pasal SAYANG  myra , hope takk geyla geyla story myra niyh . winkk winkk . <3


      Name dea FAZWANIE @ HERDA  , dea baek geyla dgn aku , dea sentiasa mao tgok aku happy ,   sihad *sentiasa debab , HAHA , jaga makan aku muaa lahh dea buad dekad aku . isk , baek kenn korang ?
atoto , dulu dea sebok sgad sagad dgn kerjaya dea . sampai kan dea hampir hampir abai kan aku . naseb last last dea berhenti kerja . huh ! tapi dea berhenti bersebab lahh . bukan untong aku . but dea nak gey RUMAH ALLAH , iskk , sedeyh geyla kena tinggal lgiey . humm . sebelom dea pergi , dea mao buad jahat puas puas . HAHA . sehari too dea nak happy kan aku , dea mao HANG OUT .  degn aku puas puas , kamiy HANG tak lahh jaoh , mewah sagd tempat too . nakk tao dekad mane ?
JENG JENG :) . TAIPING SENTREL  saja , ala ala kadar jee . haha , asal kan hidup mao happy , seronok , aku sanggop tingal adik aku sorang sorang dekad rumah , demi SAYANG  aku , *GEYLA KAN AKU NIYH ? haha , hampa ada ? takda kan . so dukk sitoo diam diam , then teros membaca blog aku ! yoot yoot .

  first sampai dekad TS , kamiy teros gey tempat game . haha , nakk tgok apah yg kamiy buad dalm too ?
cop cop , tutop mata dulu , JENG JENG , <3



        HAHA , tgokk to apah SAYANG  aku buwat . khusyuk geyla menn game . sampai ken aku pun dea abai kan , iskk isskk , terokk kan dea ? winnk wiinkk . last last kena pukk pukk degan aku , baru dea sedaqq ! lepas puas maen game . *perot memangil degan kata , DEA LAPAQQ . ! haha , kamiy teros pegiy TESCO , pergiy isi PEROT , atoto , makn miaa makan , aku ajaq dea gey KAROKE , , mula mula . malu nakk nyanyi , last last dah dapat MIKE , teros jadiy geyla ! HAHA , 
ngeekkss :) , 






   haaa . tgokk , jagna takk tgokk , giyla kan kamiy . mula mula topup 10 lagu jeaa . lepas dah abis . nakk  nyanyi lagie , topup lgie 15 . adudu , smapai hilang suara , nakk lepas kan tension miaa pasaii , isskk . apa pun takk bule :) ,


   3 hari sebelom dea nakk pergiy TANAH SUCI . kamiy HAPPY sagad , abaikan yg dea nakk tinggal kan aku selama SEBULAN 15 HARI .  huh , dea selalu teman aku masa aku keja , my hantaq makn dekad aku . meiimeii lahh ,

 malam JUMAAT , kamiy lepak sampai takk egad dunia lahh , dea cakap dea nak lepak puas puas degan kamiy , sampai jadiy SONGSANG kamiy malm too . KEGILAAN kamiy malam too mmg tak dapt lupa lahh , TENGSS YEA , SAYANG , AMAN , ZUL , AQIL , HAIKAL ,   happy kan si dia ,








         tgokk too . HAHA , giyla kann kmiyy ?  hampa muaa jgan lahh jeless pulakk . muaaheekk ,
hampaa muaa nakk tgokk takk SI DIA pakai tudong ? jupp ehh . nakk tunjokk , tapi hampa jgan lahh jeles pulakk ,






  chomell takk si dia bertudong ? muaheekk . aku tauu hampa jeless . HAHA ,
hati niyy berat sagad nak lepas kan dea pergi tggal kan akuu . tapi dea pergi sana untong kebaikan dea jugakk . SUMPAH . malam last dea lepak degan aku ! aku tak dapat terima ! mintik ayaqq mata aku masa aku bgie COKLAT CUBBRY n BERNO   dekad dea ! humm . aku sayng dea geyla geyla lahh , !


   skunk dea dah takde dekad siniy , SUMPAH , aku rendu dea sagad sagad ! humm . skunk aku sunyi geyla , takk text dgan sapa sapa . aku takda tempat aku mmgadu . YA TUHAN ! aku takk snggop ! huh ! tiap tiap malam aku nangis dagq lagu yg dea suroh aku dgaq kalo rindu dekad dea ! dah 2 hari aku takk bole tidoqq ! rendu kad dea miaa pasaii ! syang ! balek lahh cepat cepat sikd ! aku rindu geyla dekad hang ! aku tggu hg balekk tauu ! IMISSYOU syangg .

  okayy lahh smuaa . aku dahh takk sggop nak tulis pasal dea , minitik ayaqq mata aku , lgie pun tgan aku dah nak patah , hope korang shuka lahh . tengss sapa sapa yg bacablog aku , ILOVEYOUONE sayang . babai <3



No comments:

Post a Comment