Saturday 12 November 2011

                 iloveyou <3
 


     hello sahabat ! lame takk update blog ! grr ~ dahh mati akal . haha ,
hari niyh aku nakk citer pasal someone , aku shuka dea sagad sagad ! nth lahh dea sayang aku keaa takk !
first aku tegur dea dekad muka buku ! gatal giyla aku . tegur budak lelaki ! haiisshh . takpe . demi orang yg aku sayang  wee ! kehkehh :) , malam tuhh kami overnight happy giyla time uhh ! asyik ketawa jeaa CHAT dengan dea ! ade sedeyh , ade happy ! pape pun aku mmg nakk dea ! SYARIZ ADNAN , ILOVEYOU ! .aku nakk dapat dea niyh susa giyla ! banyak halagan aku tempuh untok dapat kan dea ! tuhan saja yag paham perasaan aku ! budak niyh susa giyla nakk percaya yg aku niyh single  , grr ! sabaqq jeaa dengan dea ! baru kenal dah buad aku nanges ! haiiyakk .
SUMPAH ! kalo aku dapat dea ! aku takmo curang mcm dulu ! aku nakk jaga dea baek baek , curah kasih sayang giyla giyla kad dea  ! whoot whoot ! sayang kau laghh bhaaiii !
bila kita bole MEET ? rindu kau ngeekss !
sudahh lahh , dahh taktau nakk cite ape ! eh , hampa niyh nakk lebeyh-II pulakk ! cepukk kang ! ;)
  ILOVEYOUMOREMOREONE <3

No comments:

Post a Comment